wtorek, 15 marca 2011

Efekt jojo po diecie dukana

Tak więc po stracie 20 kilogramów, dzięki diecie białkowej, dopadł mnie efekt jojo. Prawdopodobnie przyczyną tego stanu rzeczy, było to, że nie do końca przestrzegałem zasad opisanych w diecie dukana. Nie zastosowałem III fazy, a pokusy w postaci pizzy i słodyczy zrobiły swoje.
Na szczęście nie wszystkie kilogramy wróciły i jeszcze z trudem bo z trudem, ale mieszczę się w ciuchy, które kupiłem w czasie gdy byłem już chudszy.


Dlatego też, żeby przeciwdziałać większemu efektowi jojo, postanawiam od jutra, rozpocząć I fazę diety białkowej. Tym jednak razem przejdę przez wszystkie fazy diety dukana (mam przynajmniej taką nadzieję) i będę się cieszył swoją sylwetką przez długie lata.

Tak więc od jutra I faza, czyli 5 dni samych produktów z dużą zawartością białka. Każdego dnia, będę opisywał swoją walkę z nadprogramowymi kilogramami i swoim jadłospisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz