sobota, 12 maja 2012

Zbieram na silikony dla żony

Po kilku latach małżeństwa i dorobieniu się dzieci, pojawia się coś takiego jak wypalanie się uczucia miłości. Ktoś kiedyś mówił, że seks z żoną po 5 latach małżeństwa to prawie jak kazirodztwo.
I mój, nasz, związek dopadło coś takiego. Dwójka dzieci biegająca po domu i chodząca spać o różnych porach, wpływa destrukcyjnie na małżeństwo. Do tego zmęczenie żony i częste pretensje właściwie o wszystko, zmniejszają chęć walczenia o utrzymanie tego związku.
Bliskość to coś co już dawno zniknęło, a obowiązki małżeńskie nie spełniane są od kilku miesięcy. Dlatego zazdroszczę singlom, że częściej uprawiają seks niż ja, choć pewnie oni uważają, że jest na odwrót.
Niestety żona po dwójce dzieci i ich wykarmieniu, właściwie nie ma biustu. Poza skórą, która została po sporych piersiach, gdy było w nich mleko dla dziecka, i sutkiem w zasadzie nie ma nic.
Żeby nie było niedomówień to ona chciała dzieci i to dwójkę.

Teraz więc nie tylko z powodu braku czasu czy warunków do figli w łóżku ale i z powodu kompleksu "braku" piersi, w naszej sypialni jest posucha.

Pewnie niektórzy (niektóre) powiedzą, że liczy się uczucie, więź itd. niemniej jednak jak każdy facet chciałbym sobie potrzymać w czasie seksu czy choćby popatrzeć na piersi.
Tak więc mój apel do ludzi dobrej woli. Jeśli chcecie pomóc naszemu związkowi i ratować nasze małżeństwo wykupujcie reklamy na tym blogu.
A jeśli komuś zbywa trochę kasy i chciałby za-sponsorować zabieg powiększenia piersi mojej żony to proszę o darowiznę na konto.


Operacja powiększenia biustu to koszt około 12 tysięcy złotych.
Liczę na Waszą pomoc. Za każdy grosz dziękuję.

20 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł. Jeśli tylko to przyczyni się do trwałości Waszego związku to odżałuję te 5zł. Może po operacji powiększenia piersi swojej żony wstawisz tutaj zdjęcie przed i po. A ja wypiję jedno piwko mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zbierasz kasę aby dowartościować żonę. Podejrzewam, że jej uniki przed seksem mogą być właśnie spowodowane tym, że ma małe piersi. Operacja powiększenia piersi powinna pozytywnie wpłynąć na jej samoocenę co powinno się przyczynić do czerpania przyjemności z współżycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ode mnie też 5zł. Miej trochę przyjemności z tego życia i pobaw się cyckami żony po powiększeniu piersi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się dołączam. Co prawda dostając od nas po 5 zeta nie za szybko uzbierasz na operację powiększenia cycków ale może jednak znajdziesz jakiegoś sponsora.
    Najważniejsze, że masz jakiś cel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja dam dychę. Niech chociaż on ma coś z życia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że brak już chętnych na wspomożenie. Nie chcecie ratować jego małżeństwa? Wykażcie się odrobiną współczucia i rzućcie te parę groszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz do mnie na gg 3518310, zarobisz na te silikony szybciej niż byś się spodziewał. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezła ściema z tymi komentarzami ......

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz 25 zeta ode mnie. Zamiast doładować konto jakiejś panience za "rozbierane" zdjęcia wolę dać tobie. Mam nadzieję, że wkleisz zdjęcia cycków po powiększeniu.
    Powodzenia w małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  10. a pytałes czy chce to twoje pragnienie widac zes samiec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pytałem. A po co mi bawić się silikonami? Taniej by było iść raz na jakiś czas na panienki niż pakować kasę w sztuczne cycki.
      To ona chce podnieść własne ego poprzez zabieg choć to z nas facetów kobiety się śmieją, że mamy fioła na punkcie wielkości naszego "sprzętu"

      Usuń
  11. Cyrk na kółkach. Litości..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako kobieta z malym biustem moge powiedziec ze jestes zalosny. Zal mi Twojej zony ze ma takiego meza..bo z tego co przeczytalam pokochales ja z powodu jej cyckow a nie jej samej (piszac ze najpierw miala wieksze piersi a po urodzeniu dzieci prawie wcale). Dalabym kase ale Twojej zonie zeby znalazla sobie kochanka ktory bedzie w niej widzial atrakcyjna kobiete. Gdyby moj facet zaproponowal mi wstawienie silikonow wymienilabym go na innego! NIe jestes wart zlotowki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jeszcze raz

      Usuń
    2. to widzę że bardzo go kochasz że myślisz o jego wymianie, hahahaha. jesteś żałosna

      Usuń
  13. Masz ode mnie dychę, po 5 zł na każdą pierś.

    OdpowiedzUsuń
  14. baby z plastikowymi cyckami są żałosne, a później robią się psychiczne. może jakoś silikon wycieka i dobija im później do mózgu?

    OdpowiedzUsuń