sobota, 14 maja 2011

Dieta dukana kolejna faza przerwana

Jakiś czas temu zacząłem się odchudzać stosując dietę proteinową. Niestety mimo odnoszonych sukcesów w fazie pierwszej (uderzeniowej) jak i drugiej (naprzemiennej) okazało się, że mój organizm nie jest w stanie poradzić sobie z tą dietą.
Po standardowych bólach głowy w pierwszej fazie jak i zaparciach, przyszła kolej na pękające wrzody żołądka.


Tak więc mimo spadku wagi o 15 kilogramów, muszę zakończyć dietę dukana. Trzeba poszukać jakiejś innej, żeby nie nabawić się efektu jojo

3 komentarze:

  1. cześc, i jak sobie dałąś radę z tą sytuacją ? Bo jestem teraz w podobnej i nie wiem jak z tego wyjśc aby nie starcic dotychczasowych efektów .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszedłem do 3 fazy. Po zakończonej ostatniej fazie przejdę na dietę owocowo warzywną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej jeść 6 posiłków małych z czego środkowy i ostatni to tylko nabiał (kurczaki bez skóry gotowane, sery chude itp.), w ten sposób nic nikomu nie będzie a kg spadają. Oczywiście słodycze, piwo, papieroski itp. won. trochę warzyw. W ten sposób w 6mc zwaliłem 35kg i jojo brak :P wszystko jest dla ludzi ale z głową trzeba umieć to rozegrać. zwłaszcza po 30-stce to wolniej idzie, bo metabolizm spada....

    OdpowiedzUsuń