środa, 16 marca 2011

Pierwsza faza diety dukana

Witam wszystkich, którzy tak jak ja, zaczynają się odchudzać, stosując dietę białkową. Zgodnie z tym co pisałem we wczorajszym poście, rozpocząłem kolejny raz walkę z nadmiernymi kilogramami. Ponieważ nie mam wsparcia w rodzinie, będę jako motywację swoich działań prowadzących do obniżenia swojej wagi, wykorzystywał bloga.

Dziś rozpoczynam pierwszy dzień, pierwszej fazy, diety dukana. Jest to faza uderzeniowa, czyli przez 5 dni muszę spożywać wyłącznie produkty wysokobiałkowe.

Jadłospis na pierwszy dzień z dukanem:


śniadanie - trzy jajka na twardo z chrzanem, herbata zielona
drugie śniadanie - serek wiejski lekki czyli z obniżoną zawartością tłuszczu
przedobiednik - serek homogenizowany (zawartość białka ma być większa bądź równa sumie węglowodanów i tłuszczy)
obiad - udko z kurczaka z ogórkami konserwowymi
poobiednik - jogurt naturalny albo maślanka
kolacja - polędwica z piersi kurczaka z korniszonami, herbata czerwona.

Z tego co pamiętam z mojej poprzedniej kuracji odchudzającej, dwa pierwsze dni są najgorsze. Wciąż się chce jeść, a czasem boli głowa.
Jednak dzięki temu, że można jeść ile się chce (pod warunkiem, że ma to dużo białka), nie jest się skazanym na głód. Należy tylko pamiętać o piciu dużej ilości wody, około 2 litrów dziennie, by nie zaszkodzić dietą dukana, swoim nerkom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz