poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Schudłem w dwa miesiące 10 kilogramów. Zrzuciłem wagę przed wakacjami

Jutro mija dwa miesiące odkąd jestem na diecie proteinowej.
Jak do tej pory ubyło mi 10 kilogramów. Dzięki wadze, która wskazuje zawartość tłuszczu, wody i mięśni w organizmie, wiem, że straciłem trochę tłuszczu.

Dokładnie ubyło mi z 33 do 29 tłuszczu, przybyło wody i mięśni (przynajmniej tak pokazuje waga).

Spodnie zrobiły się o wiele luźniejsze, a i koszule zaczęły na mnie wisieć. Nie wiedzę już przed sobą brzucha i jest super.

Tak więc mam już dwie fazy tego odchudzania za sobą. Mianowicie atak czystymi proteinami (u mnie 10 dni) i fazę naprzemiennych okresów jedzenia samych białek 5 dni i białek z warzywami kolejne 5 dni.

Od jutra przechodzę do trzeciej fazy, czyli mogę jeść już więcej różnych produktów. Ponieważ straciłem 10 kilo, faza ta będzie trwała 100 dni, gdyż na każdy utracony kilogram trzeba przyjąć 10 dni.

Jeśli ktoś chce szybko i skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów bez ćwiczeń fizycznych może zastosować tą dietę.

Nie popełniałem większych grzeszków podczas diety poza paroma piwkami (ale nic do nich nie jadłem) oraz zjadłem trochę ciasta na Święta Wielkanocne.

Podejrzewam, że częstsze podjadanie zabronionych produktów mogło by doprowadzić do zniwelowania wysiłku i efektów tej diety.

Mam nadzieję, że w tej fazie, którą od jutra zaczynam, będzie łatwiej no i nie nabawię się efektu jo-jo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz